Nyhedsbrev November 2018

Sekou igang med at rydde bushen i den nye have.                                                                                                                                  Vi har søgt om penge til hegn og brønd hos Lions Club.
Vi glæder os til at komme igang til januar med at så, plante og forme landskabet ud fra de buske og træer, der skal blive tilbage.

Hnima, elev fra skolen, har fået sin egen lille restaurant ved siden af Mandelaskolen. Hun glæder sig til at byde de nye og gamle gæster på Kansala velkommen og servere for dem.                                                                    Lamin, medhjælper og chauffør på Kansala, har fået sin egen taxi.

Birte tager til Ollerup Frie Lærerseminarium på mandag d. 5. nov. for at tale med og informere det nye hold og af elever, der drager i praktikophold på Mandelaskolen.

Elever fra Ollerup Frie Lærerseminarie 2018.

I januar, februar og marts kommer der også en hel del gæster på besøg på Kansala og bidrager med glæde, kultur og en indsats for at udvikle stedet. De kommer også for at indånde skønheden og freden og  mærke varmen og venligheden fra lokalbefolkningen.

Solcellerne på Kansala er instaleret og de driver vandpumpen og lys i alle bygningerne. Snart driver de også det nye køleskab.

Solcellerne virker og der er kommet lys på kansala.